På Kofoeds Skole hjælper vi socialt udsatte til at hjælpe sig selv. Hjælp til selvhjælp, kalder vi det.

OVERVIEW

The site kofoedsskole.dk currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have traversed twenty pages within the site kofoedsskole.dk and found eighty-seven websites interfacing with kofoedsskole.dk. There is four public network sites acquired by kofoedsskole.dk.

KOFOEDSSKOLE.DK TRAFFIC

The site kofoedsskole.dk has seen diverging amounts of traffic all through the year.
Traffic for kofoedsskole.dk

Traffic ranking (by month) for kofoedsskole.dk

Traffic ranking by day of the week for kofoedsskole.dk

Kofoedsskole.dk

Hjælp til selvhjælp i form af meningsfuld aktivering. Kofoeds Skole er et aktiveringstilbud til kontanthjælpsmodtagere, personer som modtager ledighedsydelse, sygedagpengemodtagere og førtidspensionister i Århus kommune. Skolens elever er i alderen 18- ca. Deltage i undervisning i mange forskellige fag. Få hjælp og oplæring på værkstederne. Spise med ved den fælles, gratis frokost.

A.P. Møller Fonden - Forside

Bornholmske portrætter

Artiklerne er skrevet af freelancejournalist Jarl Cordua. Ved brug af materialet angiv venligst forfatteren og Bornholms Tidende som kilder. Født til at være Irma-pige. Bornholmskfødte Ghita Christiansen er indkøber i Irma. Bragt i Bornholms Tidende den 30. 8221;Er du egentlig klar over, hvilken magt, du har? Sådan sagde en veninde engang til bornholmskfødte Ghita Christiansen. Siger Ghita og peger på et karton ved siden af Deres udsendte. Vi har også basisvarer so.

Forside - Kollegiet Gl. Køge Landevej

Telefon 36 30 43 21. Fax 36 16 61 03.

Forside OMBOLD

Fodbold, fællesskab, forandring. Bliv sponsor for Hjemløselandsholdet og deltag i OMBOLDs SponsorCup på Rådhuspladsen onsdag d. Fodbold, fællesskab, forandring. OMBOLD Gadefodbold er et fodboldfællesskab for udsatte og hjemløse med plads til alle uanset køn, alder og fodboldkompetencer.

WHAT DOES KOFOEDSSKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kofoedsskole.dk Mobile Screenshot of kofoedsskole.dk Tablet Screenshot of kofoedsskole.dk

KOFOEDSSKOLE.DK SERVER

We detected that a lone page on kofoedsskole.dk took zero milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider kofoedsskole.dk not secure.
0 sec
94.231.109.96

We detected that this website is employing the Apache operating system.

Kofoedsskole.dk

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site kofoedsskole.dk has the following on the site, "Hvem kan blive elev? En hjælp til eleverne." I noticed that the website also said " Miteq - bofællesskab for grønlandske kvinder." They also stated " Kofoeds Skole på Roskilde 15. Kofoeds Skoles særligt intensive pakke. Kofoeds Skoles særligt intensive pakke. Hvad går pengene til? Hvad går pengene til? Støt som virksomhed." The meta header had kofoeds skole as the first keyword. This keyword was followed by kofoeds, skole, and hjemløse which isn't as urgent as kofoeds skole. The other words the site used was socialt udsatte. socialt is also included but will not be seen by search parsers.

ANALYZE MORE WEBSITES

سوق كفوف موقع ووردبريس عربي آخر

لم يتم العثور على نتائج. يبدو أننا لم نعثر على ما تطلب. لعل استعمال البحث قد يساعد.

Homepage Kofola

V hravém těle hravý chrup! Byli jste se někdo. Tušíte, co vám za. Jsi víc BZZZZ nebo BRRRR? Fo máte v lednifi vy? Zapněte alespoň jeden filtr.

Novinky Squeek Rat Info

Táto stránka bude naďalej venovaná už len mojím. Potkanom a korytnačke, ktoré mám doma. Dnes o štvrť na deväť ráno sa za dúhový most vybral ďalší z našich dôchodcov - Jonášek od Krisicy. V sobotu by mal presne dva a pol roka. 2032011 - srdečne vás pozývame na medzinárodnú výstavu potkanov, kt.