Kofoedsskole.dk

Der er med stor beklagelse, at Kofoeds Skole må meddele at Forward lukker. Indtil 2012 var Forward et projekt finansieret af Socialministeriet. Siden januar 2012 har Forward været en selvstændig enhed, som har været afhængig at kommunernes visitation til Forward og dermed økonomisk afhængig af indtægter fra kommunerne. I 2012 gav Forward et underskud. Der er gjort en stor indsats for at markedsføre Forward overfor kommunerne uden held. Det unikke i Forwardmodellen var den mangfoldighed af ressourcer og p.

OVERVIEW

The site forward.kofoedsskole.dk currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have traversed five pages within the site forward.kofoedsskole.dk and found zero websites interfacing with forward.kofoedsskole.dk.

FORWARD.KOFOEDSSKOLE.DK TRAFFIC

The site forward.kofoedsskole.dk has seen diverging amounts of traffic all through the year.
Traffic for forward.kofoedsskole.dk

Traffic ranking (by month) for forward.kofoedsskole.dk

Traffic ranking by day of the week for forward.kofoedsskole.dk

WHAT DOES FORWARD.KOFOEDSSKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of forward.kofoedsskole.dk Mobile Screenshot of forward.kofoedsskole.dk Tablet Screenshot of forward.kofoedsskole.dk

FORWARD.KOFOEDSSKOLE.DK SERVER

We detected that a lone page on forward.kofoedsskole.dk took zero milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider forward.kofoedsskole.dk not secure.
0 sec
0.0.0.0

Kofoedsskole.dk

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site forward.kofoedsskole.dk has the following on the site, "Der er med stor beklagelse, at Kofoeds Skole må meddele at Forward lukker." I noticed that the website also said " Indtil 2012 var Forward et projekt finansieret af Socialministeriet." They also stated " Siden januar 2012 har Forward været en selvstændig enhed, som har været afhængig at kommunernes visitation til Forward og dermed økonomisk afhængig af indtægter fra kommunerne. I 2012 gav Forward et underskud. Der er gjort en stor indsats for at markedsføre Forward overfor kommunerne uden held. Det unikke i Forwardmodellen var den mangfoldighed af ressourcer og p."

ANALYZE MORE WEBSITES

Forward SPK Forward

Kommentarer er skrudd av for Forward SPK. Share This Story, Choose Your Platform! We focus on the Avada WordPress theme - bit. Absolutely, we always work hard at ensuring Avada stays ahead of the curve. We focus on the Avada WordPress theme - bit. Absolutely, we always work hard at ensuring Avada stays ahead of the curve.

OneLook Dictionary Search

Find words and phrases that start with blue. Find words and phrases that end with bird. Find words that start with bl. With 4 letters in between. Find words that start with bl. And have a meaning related to snow. Find words related to snow. Find words related to the concept winter sport. Find phrases that contain the word winter. Find phrases that spell out n. OneLook Thesaurus and Reverse Dictionary.