ungdomsboliger kofoedsskole.dk

Kofoedsskole.dk

Kofoeds Skoles Ungdomsboliger KSU. Kofoeds Skole råder over i alt 44 døgnpladser for udsatte unge, der har brug for støtte til at få hold på tilværelsen og blive afklaret i forhold til uddannelse, arbejde og ønsker for fremtiden. Ungdomsboligerne i Kofoeds Skoles regi er for unge mellem 18 og 30 år. De unge oplever at have forskellige sociale og psykiske problemerstillinger, som gør det svært for dem at leve et almindeligt ungdomsliv. Telefon 41 73 30 02.

OVERVIEW

The site ungdomsboliger.kofoedsskole.dk currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have traversed five pages within the site ungdomsboliger.kofoedsskole.dk and found one website interfacing with ungdomsboliger.kofoedsskole.dk.

UNGDOMSBOLIGER.KOFOEDSSKOLE.DK TRAFFIC

The site ungdomsboliger.kofoedsskole.dk has seen diverging amounts of traffic all through the year.
Traffic for ungdomsboliger.kofoedsskole.dk

Traffic ranking (by month) for ungdomsboliger.kofoedsskole.dk

Traffic ranking by day of the week for ungdomsboliger.kofoedsskole.dk

En hjælp til unge hjemløse i København og emegn

EN HJÆLP TIL UNGE, DER BLIVER UDSAT FOR HJEMLØSHED. En hjælp til unge, der bliver udsat for hjemløshed. DK er et site til dig, der er ung og udsat for hjemløshed. På siden kan du finde en oversigt over steder, hvor du kan overnatte, opholde dig i dag- og aftentimerne og hvem det kan være relevant for dig at tale med. Derudover er der en side med praktisk info.

WHAT DOES UNGDOMSBOLIGER.KOFOEDSSKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ungdomsboliger.kofoedsskole.dk Mobile Screenshot of ungdomsboliger.kofoedsskole.dk Tablet Screenshot of ungdomsboliger.kofoedsskole.dk

UNGDOMSBOLIGER.KOFOEDSSKOLE.DK SERVER

We detected that a lone page on ungdomsboliger.kofoedsskole.dk took nine hundred and sixty-nine milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider ungdomsboliger.kofoedsskole.dk not secure.
85.235.243.197

Kofoedsskole.dk

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site ungdomsboliger.kofoedsskole.dk has the following on the site, "Kofoeds Skole råder over i alt 44 døgnpladser for udsatte unge, der har brug for støtte til at få hold på tilværelsen og blive afklaret i forhold til uddannelse, arbejde og ønsker for fremtiden." I noticed that the website also said " Ungdomsboligerne i Kofoeds Skoles regi er for unge mellem 18 og 30 år." They also stated " De unge oplever at have forskellige sociale og psykiske problemerstillinger, som gør det svært for dem at leve et almindeligt ungdomsliv. Telefon 41 73 30 02."

ANALYZE MORE WEBSITES

Ungdomsfiskarna

Lite sill men som sagt smått.

Ungdomsfodbold Indeks

Login for at vise private beskeder. Kom med gode ideer til en debat eller hvad i nu synes. Skriv jeres link her hvis i vil have det på www. Vores brugere har i alt skrevet 152. Der er i alt 23. Den sidst registrerede bruger er Richardblep. Flest brugere online på samme tid var 13.

Åsele ungdomsforum - - där ungdomarna själva får bestämma!

Den 4 Augusti ordnade Åseles Unga och Fritidsgården en muffinskväll på ungdomsgården. Vi hade även en mikrofon tillgänglig på scenen som ledde till mycket nöje. Det kom lagomt mycket folk och kvällen var trevlig. Något annat som ska finnas tillgängligt för alla! Under Åseles s.